Ποιο Lower να διαλέξω;

από | Ιαν 27, 2022

Μία πιστοποίηση γνώσης Αγγλικών επιπέδου Β2 Lower, θεωρείται απαραίτητο τυπικό προσόν στις μέρες μας! Καθηγητές, γονείς και υποψήφιοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε μία πληθώρα εξετάσεων, την πιο κατάλληλη πιστοποίηση για τον εκάστοτε μαθητή.

Δύο από τις πιο γνωστές και έγκυρες εξετάσεις στην Ελλάδα προσφέρονται από τα πανεπιστήμια του Cambridge (FCE) και Michigan (ECCE).

Πώς όμως καταλήγουμε στη σωστή επιλογή;

Θα αναφερθούμε συνοπτικά στους παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη σας, που σε συνδυασμό με τις προσωπικές σας ικανότητες θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε την εξέταση που είναι προτιμότερο να ακολουθήσετε για την απόκτηση του πιστοποιητικού, είτε αυτό είναι του Michigan (ECEE) είτε του Cambridge (FCE).

 

Γιατί να διαλέξω ένα δύσκολο πιστοποιητικό;

  • Κίνητρο για καλύτερο επίπεδο Αγγλικών!
  • Παγκόσμια Αναγνώριση!
  • Εμπιστοσύνη στο πέρασμα του χρόνου!

 

 

Το Cambridge Lower αποτελείται από 4 μέρη (papers):

Reading and Use of English (75 λεπτά)
Writing (80 λεπτά)
Listening (40 λεπτά)
Speaking (15 λεπτά)

Η συνολική διάρκεια του γραπτού μέρους είναι 3 ώρες και 35 λεπτά – μαζί με τα διαλείμματα και τα εξέταστρα είναι 165€.

 

Το Michigan Lower αποτελείται από 4 μέρη (papers):

Writing (30 λεπτά)
Listening (45 λεπτά)
GVR – Reading (75 λεπτά)
Speaking (10-15 λεπτά)

Η συνολική διάρκεια του γραπτού μέρους είναι 2 ώρες και 30 λεπτά και τα εξέταστρα είναι 175 € και 200 € με ΔΩΡΕΑΝ επανεξέταση.

 

 

Cambridge First

 

– Reading and Use of English

 

 

part 1

Στο 1ο μέρος της εξέτασης FCE, σας δίνεται ένα κείμενο με 8 κενά που ακολουθείται από απαντήσεις πολλαπλής επιλογής. Ο/η υποψήφιος/α FCE πρέπει να επιλέξει μία από 4 λέξεις ή φράσεις, που ταιριάζει όσον αφορά σε γραμματική και σημασία. Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί 1 βαθμός.

Tip:
Θα πρέπει να διαβάσετε το κείμενο 3 φορές – ναι έτσι πρέπει!!!

Τη πρώτη φορά απλά διαβάζετε το κείμενο για να καταλάβετε το γενικό νόημα – μην αγχώνεστε αν δεν καταλαβαίνετε κάτι.

Τη δεύτερη φορά συμπληρώνετε τις απαντήσεις χρησιμοποιώντας τον κανόνα της απαλοιφής, δηλαδή πρώτα βρίσκετε ποιες είναι οι λάθος απαντήσεις και έπειτα καταλήγετε στο σωστό.

Τη τρίτη φορά τσεκάρετε τις απαντήσεις σας!!!

 

 

part 2

Ένα κείμενο με 8 κενά. Οι υποψήφιοι του Lower Cambridge πρέπει να βρουν μια λέξη που ταιριάζει σε κάθε κενό. Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί 1 βαθμός.

Tip:
Θα πρέπει να διαβάσετε το κείμενο 3 φορές – ναι κι αυτό το κείμενο 3 φορές!!!

Τη πρώτη φορά απλά διαβάζετε το κείμενο για να καταλάβετε το γενικό νόημα – μην αγχώνεστε αν δεν καταλαβαίνετε κάτι.

Τη δεύτερη φορά συμπληρώνετε τις απαντήσεις – σκεφτείτε λέξεις που είναι απαραίτητες όπως βοηθητικά ρήματα, προθέσεις η απλοί σύνδεσμοι, όπως have, was, in, on , for, and, but κλπ.

Τη τρίτη φορά τσεκάρετε τις απαντήσεις σας!!!

 

 

part 3

Ένα κείμενο με 8 κενά. Οι υποψήφιοι του Cambridge Lower πρέπει συμπληρώσουν τα κενά δημιουργώντας παράγωγο από μια λέξη που τους δίνεται. Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί 1 βαθμός.

Tip:

Χρειάζεται προσοχή όσον αφορά τι μέρος του λόγου λείπει στο κενό, όσο και στο γενικό νόημα της πρότασης.

Πρώτα πρέπει να αποφασίσεις αν χρειάζεσαι ρήμα, ουσιαστικό, επίθετο ή επίρρημα!!!

Μερικές φορές χρειάζεται η συγκεκριμένη λέξη να είναι στον πληθυντικό η χρειάζεται το αντίθετο της λέξεις για να βγει το νόημα ολόκληρης της πρότασης.

 

 

part 4

Οι υποψήφιοι του Lower του Cambridge πρέπει να ξαναγράψουν 6 προτάσεις βάσει μιας λέξης που τους δίνεται, έτσι ώστε το νόημα της αρχικής πρότασης να παραμείνει ίδιο (rephrasing). Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχούν 2 βαθμοί. Μια απάντηση μπορεί να βαθμολογηθεί με 0 – 1 – 2 βαθμούς αναλόγως πόσο σωστή είναι!!!

Tip:

Πρέπει να χρησιμοποιήσεις από 2 έως 5 λέξεις.

Η λέξη που σου δίνεται πρέπει να χρησιμοποιηθεί όπως είναι χωρίς καμία αλλαγή.

Πρόσεξε έτσι ώστε να μην αλλάζεις το χρόνο στη καινούρια πρόταση.

 

 

part 5

Ένα κείμενο που ακολουθείται από 6 ερωτήσεις κατανόησης. Οι υποψήφιοι του Cambridge Lower επιλέγουν τη κατάλληλη απάντηση από 4 εκτυπωμένες επιλογές. Οι ερωτήσεις δίνονται με την ίδια σειρά που βρίσκονται οι πληροφορίες στο κείμενο. Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχούν 2 βαθμοί.

Tip:

Διάβασε πρώτα όλο το κείμενο μια φορά για να καταλάβεις το γενικό νόημα του.

Διάβασε πρώτα την ερώτηση (όχι τις απαντήσεις) και ύστερα διάβασε το κείμενο μέχρι να εντοπίσεις το σημείο που εμφανίζεται η απάντηση.

Ύστερα διάβασε τις απαντήσεις και επέλεξε αυτή που είναι κοντά σε νόημα με την απάντηση που βρήκες στον κείμενο.

 

Προσοχή!

Σ’ αυτό το τμήμα της εξέτασης του Cambridge Lower, η σωστή απάντηση είναι πάντα rephrased! Άρα, όποτε βλέπεις ίδιες λέξεις με αυτές από το κείμενο, μάλλον είναι παγίδα.

 

 

part 6

Ένα κείμενο από το οποίο αφαιρέθηκαν 6 προτάσεις. Οι υποψήφιοι του Cambridge Lower καλούνται να βρουν την πρόταση που ταιριάζει σε κάθε κενό ανάμεσα σε 7 επιλογές που τους δίδονται. Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχούν 2 βαθμοί.

Tip:

Διάβασε πάντα προσεκτικά το κείμενο πριν και μετά το κενό.

Ψάξε για λέξεις που συνδέουν ιδέες μεταξύ τους (linkers) όπως but, also, however κλπ. και σε αναφορικές λέξεις όπως it, they, this/ that .

Όταν τελειώσεις, τσέκαρε ότι οι απαντήσεις σου είναι σωστές και ότι υπάρχει “συνέχεια” στο κείμενο.

 

 

part 7

Σ’ αυτό το κομμάτι της εξέτασης του Cambridge Lower, θα σας δοθούν 4 κείμενα ακολουθούμενα από 10 ερωτήσεις. Θα πρέπει να βρείτε σε ποια από τα 4 κείμενα αναφέρονται συγκεκριμένες πληροφορίες. Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί 1 βαθμός.

Tip:

Διάβασε πρώτα όλες τις ερωτήσεις και υπογράμμισε λέξεις κλειδιά.

Ύστερα διάβασε το πρώτο κείμενο και απάντησε όσες ερωτήσεις μπορείς βάση αυτού.

Συνέχισε με τον ίδιο τρόπο με τα άλλα κείμενα.

Έτσι δεν θα χρειαστεί να διαβάσεις πολλές φορές τα κείμενα ψάχνοντας τις απαντήσεις.

 

Σημαντικό:

Μην ξεχνάς ότι όπου συμπληρώνεις λέξεις πρέπει να χρησιμοποιείς ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!

Συμπληρώνουμε όλες τις απαντήσεις. Μαυρίζουμε με προσοχή το κυκλάκι!

 

 

– Writing

 

 

part 1

Essay (έκθεση ιδεών).

Ένα θέμα που οι υποψήφιοι του Lower Cambridge καλούνται να αναλύσουν. Δίνονται δυο ιδέες σχετικά με το θέμα προς ανάπτυξη και οι υποψήφιοι FCE πρέπει να προσθέτουν ακόμα μια δική τους ιδέα.

Tip:

Διάβασε προσεκτικά το θέμα και υπογράμμισε όλα τα σημεία που πρέπει να καλύψεις.

Κάνε ένα γρήγορο πλάνο στο πρόχειρο χαρτί που θα σου δοθεί!

Μην ξεχάσεις να χωρίσεις την έκθεσή σου σε παραγράφους που θα έχουν συγκεκριμένη δομή (Εισαγωγή – Κυρίως Θέμα – Επίλογος) και να χρησιμοποιήσεις θεματικές περιόδους (topic sentences) όπως και συνδέσμους (linking words and phrases).

 

 

part 2

Οι υποψήφιοι του Cambridge Lower επιλέγουν ανάμεσα στα παρακάτω θέματα:

Γράμμα/email (formal or informal)
Αναφορά (report)
Κριτική (review)
Άρθρο (article)

Πρέπει να επιλέξουν να γράψουν ένα από αυτά τα θέματα.

Tip:

Διάβασε προσεκτικά τα θέματα και διάλεξε εκείνο για το οποίο έχεις περισσότερες ιδέες/ λεξιλόγιο και σου φαίνεται πιο εύκολο να υποστηρίξεις τις απόψεις σου.

Πρέπει καθ όλη τη διάρκεια της χρονιάς να εξοικειωθείς με τη δομή όλων των εκθέσεων.

Μην ξεχάσεις να κάνεις ένα πρόχειρο πλάνο πριν ξεκινήσεις να γράφεις!

 

Μην ξεχάσεις ότι πρέπει να γράψεις και τις δύο εκθέσεις με στυλό!!!

 

 

 

-Listening

 

 

part 1

Οι υποψήφιοι του Cambridge Lower ακούνε 8 σύντομους διαλόγους, μονολόγους, ανακοινώσεις κλπ και ύστερα επιλέγουν την σωστή απάντηση ανάμεσα σε 3 επιλογές.

Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί 1 βαθμός.

-Άκου και διάβασε τις οδηγίες προσεκτικά!

-Πρόσεξε τι πρέπει να ακούσεις και τι πρέπει να κάνεις !!!

-Διάβασε προσεκτικά το θέμα και υπογράμμισε όλα τα σημεία που πρέπει να καλύψεις.

 

Χρησιμοποίησε το χρόνο που σου δίνεται πριν την άσκηση, για να διαβάσεις τις ερωτήσεις και να σκεφτείς το περιεχόμενο της άσκησης.

 

 

part 2

Οι υποψήφιοι του FCE ακούνε έναν μονόλογο και πρέπει να συμπληρώσουν τις πληροφορίες που λείπουν με μια λέξη ή μια σύντομη φράση.

Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί 1 βαθμός.

-Μην αλλάζεις τις λέξεις που ακούς, γράψε τις λέξεις ή τα νούμερα όπως ακριβώς τα ακούς στο recording.

-Μην προσπαθείς να δώσεις έξτρα πληροφορίες που δεν απαιτούνται από την άσκηση!

-Πρέπει να συμπληρώσεις τα κενά χρησιμοποιώντας 1-3 λέξεις!

-Τα ορθογραφικά λάθη δεν παίζουν ρόλο στη συγκεκριμένη άσκηση. Αρκεί να γράψετε τη λέξη όπως ακούγεται!

 

 

part 3

Οι υποψήφιοι του Lower Cambridge ακούνε 5 σύντομους μονολόγους και πρέπει να αντιστοιχίσουν κάθε μονόλογο με μια απάντηση που εκφράζει αυτό που ειπώθηκε σε κάθε μονόλογο.

Υπάρχουν 8 απαντήσεις συνολικά, συνεπώς 3 απαντήσεις δεν θα χρησιμοποιηθούν. Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί 1 βαθμός.

-Μην βιαστείς να δώσεις μια απάντηση επειδή άκουσες μια λέξη ή μια φράση – προσπάθησε να καταλάβεις το συνολικό νόημα.

-Αν δεν είσαι βέβαιος, απάντησε την ερώτηση τη δεύτερη φορά που θα ακούσεις το recording.

-Χρησιμοποίησε το χρόνο που σου δίνεται πριν την άσκηση για να διαβάσεις όλες τις απαντήσεις!

Είναι πολύ σημαντικό οι πρώτες απαντήσεις που θα δώσεις να είναι σωστές, έτσι ώστε να μειωθούν οι εναλλακτικές απαντήσεις!

 

 

part 4

Οι υποψήφιοι του Lower Cambridge ακούνε έναν διάλογο ή μια συνέντευξη και απαντούν σε ερωτήσεις επιλέγοντας ανάμεσα σε 3 απαντήσεις.

Υπάρχουν 7 ερωτήσεις. Σε κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχεί 1 βαθμός.

-Εάν δεν είστε σίγουροι για κάποια απάντηση, επιλέξτε μια απάντηση και προχωρήστε, αλλιώς θα χάσουμε τις επόμενες ερωτήσεις που μπορεί να μας φαινόταν πιο εύκολες.

-Μην ξεχνάτε ότι ακούτε κάθε διάλογο του FCE, 2 φορές. Τη δεύτερη φορά τσεκάρετε τις απαντήσεις που έχετε ήδη δώσει.

-Την ώρα που δίνονται οι οδηγίες, διαβάστε προσεκτικά τις ερωτήσεις και υπογραμμίστε τα key words, έτσι θα είσαι πιο συγκεντρωμένος/-η όταν ακούς την ηχογράφηση.

 

Μην ξεχάσεις να μεταφέρεις τις απαντήσεις σου στο answer sheet στο τέλος του Listening!

 

 

-Speaking

 

 

part 1

Γενική συζήτηση με τον εξεταστή.
Ο εξεταστής υποβάλλει σε κάθε υποψήφιο ερωτήσεις σχετικά με τα προσωπικά του στοιχεία, τις καθημερινές του ρουτίνες, πράγματα που του αρέσουν ή δεν του αρέσουν, κλπ. Διάρκεια => 2 Λεπτά

-Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι μην διστάσεις να ρωτήσεις από τον εξεταστή να το επαναλάβει.

-Μην αγχώνεσαι – μπορείς να χρησιμοποιήσεις εκφράσεις όπως.

Please could you repeat that?
Could you say that again, please?

 

 

part 2

Ο εξεταστής δίνει στους υποψηφίους ξεχωριστά από δυο διαφορετικές έγχρωμες φωτογραφίες, για να τις συγκρίνουν και να απαντήσουν σε μια ερώτηση για περίπου 1 λεπτό. Ο κάθε υποψήφιος απαντά επίσης και σε μια σύντομη ερώτηση σχετικά με τις φωτογραφίες του άλλου υποψήφιου. Διάρκεια => 4 Λεπτά

-Μην περιγράφεις τις εικόνες – πρέπει να τις συγκρίνεις
και να απαντήσεις και τη δεύτερη ερώτηση που θα σε ρωτήσουν.

-Αν κάνεις ένα λάθος ή ξεχάσεις μια λέξη μην αγχωθείς!!! Συνέχισε να μιλάς, πρέπει να μιλήσεις για ένα λεπτό. Είναι φυσιολογικό να κάνεις λάθος.

 

Προσοχή!!!

-Μην μιλάς μηχανικά – σαν να είσαι ρομπότ!!!

-Μην μαθαίνεις απαντήσεις απ΄έξω, προσπάθησε να μιλάς φυσικά, όπως μιλάς στα Ελληνικά, γι’ αυτό μπορείς να μάθεις χρήσιμο λεξιλόγιο!!!

 

 

part 3

Ο εξεταστής θέτει μια κατάσταση δίνοντας στους υποψηφίους ιδέες για να μελετήσουν και να χρησιμοποιήσουν στη συζήτηση τους.

Οι υποψήφιοι ανταλλάσσουν μαζί ιδέες, κάνουν προτάσεις ή απαντούν σε αυτές, συζητούν εναλλακτικές λύσεις, προτείνουν και διαπραγματεύονται συμφωνίες. Διάρκεια => 4 Λεπτά.

 

-Άκου τι λέει ο άλλος υποψήφιος και ευγενικά συμφώνησε ή διαφώνησε μαζί του.

-Να λες 1-2 προτάσεις και έπειτα κάνε μια ερώτηση.

-Κοίτα τον άλλο υποψήφιο – είναι μια καλή ιδέα να γυρίσεις τη καρέκλα σου λιγάκι.

 

 

part 4

Μια συζήτηση πάνω σε μερικά θέματα που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο μέρος της προφορικής εξέτασης. Διάρκεια => 4 Λεπτά

-Άκουσε προσεχτικά τις ερωτήσεις. Αν δεν καταλάβεις κάτι, ζήτα από τον εξεταστή να το επαναλάβει.

-Πάντα να εξηγείς τις απαντήσεις σου.

-Όταν τελειώσει η εξέταση, μην ξεχάσεις να χαιρετήσεις, αλλά μην ρωτάς πως τα πήγες, γιατί έτσι κι αλλιώς οι εξεταστές δεν μπορούν να σου πουν.

 

 

Michigan ECCE

 

-Writing

 

Οι υποψήφιοι επιλέγουν μεταξύ email/επιστολής ή έκθεσης που έχουν διαφορετικά θέματα και γράφουν αντιστοίχως, παρουσιάζοντας την άποψή τους σχετικά με την κατάσταση ή το πρόβλημα που περιγράφεται σε αυτό που έχουν επιλέξει.

Οι υποψήφιοι του ECCE αναμένεται να γράψουν περίπου 1 σελίδα και πρέπει να χρησιμοποιήσουν μόνο μολύβι.

 

Στην περίπτωση email/επιστολής, δίνεται μια σύντομη περιγραφή μιας κατάστασης, ο επίσημος σκοπός του κειμένου καθώς και συγκεκριμένες οδηγίες για το τι πρέπει να γράψει ο υποψήφιος.

Στην περίπτωση της έκθεσης, δίνεται μια πρόταση ή δήλωση που ακολουθείται από συγκεκριμένες οδηγίες σχετικά με το τι πρέπει να γράψει ο υποψήφιος.

-Διάβασε προσεκτικά το θέμα και υπογράμμισε όλα τα σημεία που πρέπει να καλύψεις.

-Κάνε ένα γρήγορο πλάνο στο πρόχειρο χαρτί που θα σου δοθεί!

-Μην ξεχάσεις να χωρίσεις την έκθεσή σου σε παραγράφους που θα έχουν συγκεκριμένη δομή (Εισαγωγή – Κυρίως Θέμα – Επίλογος) και να χρησιμοποιήσεις θεματικές περιόδους (topic sentences) όπως και συνδέσμους (linking words and phrases).

 

 

-Listening

 

 

part 1

-Σύντομοι διάλογοι που ακολουθούνται από μία ερώτηση στον καθένα.

-Οι επιλογές απαντήσεων δίνονται με τη μορφή εικόνων.

-Οι υποψήφιοι καλούνται να διαλέξουν μία από τις τρεις εικόνες.

-Το Part 1 ακούγεται μία φορά.

-Γράφω με μολύβι τις απαντήσεις μου στο answer sheet απευθείας.

-Αν δε καταλάβω κάτι, απαντώ την ερώτηση με τον καλύτερο τρόπο και προχωρώ παρακάτω!

Αν δεν είσαι βέβαιος για κάποια απάντηση μην αγχώνεσαι, δώσε τη καλύτερη απάντηση που μπορείς και προχώρα παρακάτω.

 

 

part 2

Αποτελείται από τέσσερις σύντομες ομιλίες με διαφορετικό θέμα που ακολουθούνται από 5 ερωτήσεις η κάθε μία (20 συνολικά).

Οι ερωτήσεις είναι εκτυπωμένες στο εξεταστικό φυλλάδιο (test booklet) και στους υποψήφιους δίνεται χρόνος να τις διαβάσουν πριν ακούσουν την κάθε ομιλία.

-Δίνονται τέσσερις εκτυπωμένες επιλογές απαντήσεων για κάθε ερώτηση.

-Οι υποψήφιοι μπορούν να κρατούν σημειώσεις στο εξεταστικό φυλλάδιο.

-Το Part 2 ακούγεται δύο φορές.

-Όλες οι ηχογραφήσεις ακούγονται 2 φορές.

-Η σειρά των απαντήσεων είναι η ίδια με τη σειρά των ερωτήσεων.

-Γράφω με μολύβι τις απαντήσεις μου στο answer sheet απευθείας.

 

 

-Reading GVR

 

Grammar 15 ερωτήσεις

-Ελλιπείς προτάσεις που ακολουθούνται, η κάθε μία, από επιλογές λέξεων ή φράσεων προκειμένου να συμπληρωθούν.

-Μόνο μία επιλογή είναι γραμματικά σωστή.

-Χρησιμοποιώ τη μέθοδο της απαλοιφής, δηλαδή πρώτα αποφασίζω ποιες απαντήσεις είναι λάθος και αφού τις διαγράψω καταλήγω στη σωστή απάντηση.

-Δεν ξεχνώ να τσεκάρω τις απαντήσεις μου.

-Όταν δεν είσαι σίγουρος για την απάντηση να εμπιστευτείς το ένστικτό σου!

 

VOCDABULARY 14 ερωτήσεις

-Ελλιπείς προτάσεις που ακολουθούνται, η κάθε μία, από επιλογές λέξεων προκειμένου να συμπληρωθούν.

-Μόνο μία λέξη έχει τη σωστή σημασία για το συγκεκριμένο γλωσσικό περιβάλλον.

-Χρησιμοποιώ τη μέθοδο της απαλοιφής, δηλαδή πρώτα αποφασίζω ποιες απαντήσεις είναι λάθος και αφού τις διαγράψω καταλήγω στη σωστή απάντηση.

-Δεν ξεχνώ να τσεκάρω τις απαντήσεις μου.

 

Reading task 1 – 12 ερωτήσεις

-Στο πρώτο μέρος της ενότητας υπάρχουν δύο σύντομα κείμενα με διαφορετικά θέματα, που ακολουθούνται από 6 ερωτήσεις κατανόησης το καθένα και τέσσερις επιλογές απαντήσεων για κάθε ερώτηση.

-Θα πρέπει να διαβάσετε το κείμενο 2 φορές!!

-Τη πρώτη φορά, απλά διαβάζετε το κείμενο για να καταλάβετε το γενικό νόημα – μην αγχώνεστε αν δεν καταλαβαίνετε κάτι.

-Τη δεύτερη φορά συμπληρώνετε τις απαντήσεις χρησιμοποιώντας τον κανόνα της απαλοιφής, δηλαδή πρώτα βρίσκετε ποιες είναι οι λάθος απαντήσεις και έπειτα καταλήγετε στο σωστό.

 

Reading task 2 – 24 ερωτήσεις

-Στο δεύτερο μέρος της ενότητας υπάρχουν δύο ομάδες κειμένων, με τέσσερα κείμενα η κάθε μία, που συνδέονται θεματικά μεταξύ τους.

-Η κάθε ομάδα ακολουθείται από 12 ερωτήσεις κατανόησης και τέσσερις επιλογές απαντήσεων για κάθε ερώτηση.

-Διαβάζετε το κάθε Sectio ξεχωριστά για να απαντήσετε τις ερωτήσεις!

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!
-Οι τελευταίες 2 ερωτήσεις είναι συνδυαστικές μέσα από όλα τα κείμενα!

 

 

-Speaking

 

part 1

-Στο στάδιο 1, ο υποψήφιος απαντά σε προσωπικές (μη ευαίσθητες) ερωτήσεις.

-Καλό θα ήταν να έχεις εξασκηθεί σε αυτού του είδους τις ερωτήσεις για να κάνεις μια καλή αρχή.

-Το stage αυτό δεν βαθμολογείται, αλλά αν ξεκινήσεις καλά, αυτό σίγουρα θα σε βοηθήσει ψυχολογικά να πας καλά και στη συνέχεια της εξέτασης.

 

 

part 2

-Στο στάδιο 2, ο εξεταστής περιγράφει σύντομα τη διαδικασία, εξηγώντας στον υποψήφιο ότι θα πρέπει να του απευθύνει τις ερωτήσεις που βλέπει στο εξεταστικό θέμα που του δίνεται και να ακούσει τις παρεχόμενες πληροφορίες μέσα από τις απαντήσεις του εξεταστή, ώστε να τις χρησιμοποιήσει αργότερα.

-Κάνε τις ερωτήσεις όπως ακριβώς στις δίνουν – μην κάνεις καμία αλλαγή.

-Άκου προσεχτικά τον εξεταστή – θα χρειαστείς τις πληροφορίες αργότερα.

-Άκου προσεχτικά τον εξεταστή όταν σου δίνει πληροφορίες!

 

 

part 3

-Στο στάδιο 3, ο υποψήφιος κάνει την επιλογή του ανάμεσα στις δύο διαθέσιμες.

-Εξηγεί τον λόγο/τους λόγους της επιλογής του και επίσης εξηγεί τον λόγο/τους λόγους που δεν επέλεξε την άλλη.

-Είναι πολύ σημαντικό να δικαιολογήσεις την επιλογή σου αλλά και για ποιο λόγο δεν επέλεξες την άλλη λύση.

 

 

part 4

-Στο στάδιο 4, ο εξεταστής κάνει τρεις ερωτήσεις στον υποψήφιο που σχετίζονται με το εξεταστικό θέμα που του έχει δοθεί.

-Οι ερωτήσεις είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας, δηλαδή η πρώτη είναι η πιο εύκολη και η τρίτη η πιο δύσκολη.

-Μην αγχωθείς αν δεν καταφέρεις να απαντήσεις ικανοποιητικά την τελευταία ερώτηση – χρησιμοποιείται κατά βάση για να οριστεί η βαθμολογία για τους άριστους μαθητές.

 

Tips for Michigan ECCE

 

Τώρα γνωρίζεις και μπορείς να επιλέξεις!

 

 

 

Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών στο Γαλάτσι. Πάντα δίπλα σας, με κύριο μέλημα μας την  σωστή εκμάθηση Αγγλικών των παιδιών μας!

 

Αν θέλεις κι εσύ να γίνεις μέλος της οικογένειας της Επικοινωνίας, δεν έχεις παρά να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Τηλεφωνικό Κέντρο: 210.21.39.438     Κινητό τηλέφωνο: 69.72.73.73.72     e-mail: info@epikinonia-school.gr

 

 

 

8 + 2 =

Τελευταία Νέα

Υβριδική Διδασκαλία vs Διδασκαλία στην Αίθουσα vs Online Διδασκαλία

Υβριδική Διδασκαλία vs Διδασκαλία στην Αίθουσα vs Online Διδασκαλία

Εισαγωγή   Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω όσο πιο αναλυτικά γίνεται τι είναι η Υβριδική Διδασκαλία και πως μπορούν τα παιδιά μας να επωφεληθούν από αυτή έτσι ώστε να μάθουν ξένες γλώσσες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.   Τι είναι η Υβριδική...

Διαβάστε Περισσότερα
Πότε χρησιμοποιούμε το a, an και the?

Πότε χρησιμοποιούμε το a, an και the?

a/ an / the   Χρησιμοποιούμε a / an με αριθμήσιμα ουσιαστικά στον ενικό αριθμό. a pen, a cat, a university, a big elephant, a famous actor, an exercise, an animal, an hour, an open door, an umbrella   Τα χρησιμοποιούμε: 1) πριν από επαγγέλματα.   Lionel...

Διαβάστε Περισσότερα