Tips για Michigan ECCE – Επιτυχία στις εξετάσεις – Νέο Format

από | Φεβ 25, 2021

Tips για Michigan ECCE : Επιτυχία στις εξετάσεις Michigan Lower!

Το Michigan Language Assessment έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό τις ολοκληρωμένες αλλαγές για το ανανεωμένο πιστοποιητικό ECCE, όπου και θα εφαρμοστούν από την εξεταστική περίοδο Μαΐου 2021.

Το ECCE (Lower – B2 level) προσαρμόστηκε έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και στις ανάγκες των υποψηφίων και δημιουργήθηκε με βάση τα σχόλια όσων εμπλέκονται με τις εξετάσεις (υποψήφιοι, καθηγητές, ιδιοκτήτες κέντρων ξένων γλωσσών).

Ο φορέας των εξετάσεων, βασιζόμενος στα νέα δεδομένα προχώρησε στις παρακάτω αλλαγές:

 

ECCE TEST

 

Listening

 

GVR

 

Writing

 

Speaking

Η εξέταση αποτελείται από 4 μέρη : Listening (Ακουστικό-Κατανόηση Προφορικού Λόγου), GVR (Grammar-Vocabulary-Reading), Writing (Παραγωγή Γραπτού Λόγου) και Speaking (Παραγωγή Προφορικού Λόγου).

Listening

Αποτελείται από 2 μέρη (parts) – συνολικά 45 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

Διάρκεια: 45 λεπτά

Βαθμολογία: Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία.

 

Το Listening ECCE αντικατοπτρίζει τη γλώσσα που χρησιμοποιείται σε πραγματικές καταστάσεις. Το περιεχόμενο καλύπτει μια ποικιλία δεξιοτήτων ακρόασης.

Part 1

Σύντομοι διάλογοι, καθένας εκ των οποίων ακολουθείται από μία ερώτηση. Οι τρεις επιλογές απάντησης εμφανίζονται ως εικόνες. Το 1ο Μέρος ακούγεται μία φορά.

25 Ερωτήσεις

Part 2

4 σύντομες ομιλίες πάνω σε διαφορετικά θέματα, ακολουθούμενες από 4 έως 6 ερωτήσεις το καθένα.

Ο συνολικός αριθμός των ερωτήσεων του δεύτερου μέρους είναι 20 και ακούγεται δύο φορές.

20 Ερωτήσεις

Χρήσιμα Tips για το listening.

  • Στο Listening απαντάτε κατευθείαν στο AnswerSheet. Αν δεν καταλάβετε καθόλου κάποιο διάλογο, μην πανικοβληθείτε. Δεν κολλάμε, αν δεν ξέρουμε μια απάντηση βάζουμε αυτήν που θεωρούμε πιο σωστή και προχωράμε παρακάτω. Τα χρονικά όρια της εξέτασης είναι πολύ στενά και δεν έχουμε περιθώριο να αφιερώσουμε πολύ χρόνο σε μία μόνο ερώτηση.
  • Μην αφήνετε ούτε ένα κενό. Ακόμα κι αν δεν ξέρετε καθόλου την απάντηση, γιατί υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κάνετε λάθος στην αρίθμηση.
  • Μην προτρέχετε. Πολλές φορές ακούτε τον διάλογο και πριν ακόμα ακούσετε την ερώτηση έχετε ήδη απαντήσει. Η ερώτηση όμως μπορεί να κρύβει παγίδες.
  • Όταν ακούτε ένα μίνι διάλογο, μια ερώτηση ή ένα σύντομο απόσπασμα από μια συνέντευξη, σκεφτείτε τα εξής πριν από την επιλογή απαντήσεων (a), (b), (c): Practise asking wh- questions: who / what / where /…e.t.c.
  • Οι εικόνες με κάθε αριθμημένο στοιχείο έχουν ομοιότητες και διαφορές. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τρέξει τα μάτια σας από πάνω τους γρήγορα, ώστε να εντοπίσετε αυτές τις ομοιότητες και τις διαφορές προτού να ακούσετε τους διαλόγους. Αυτό θα σας βοηθήσει με την σωστή απάντηση που βασίζεται στις διαφορές που θα πρέπει να θυμόμαστε.
  • Θα πρέπει να επικεντρωθείτε σε σημαντικές πληροφορίες όπως ημερομηνίες, ώρες, τιμές και γεγονότα. Οι Σημειώσεις μπορεί να σας βοηθήσουν.
  • Εξοικονομήστε χρόνο όταν κρατάτε σημειώσεις – χρησιμοποιείστε σύντομες μορφές ή συντομογραφίες όποτε μπορείτε. Να θυμάστε ότι αυτές οι σημειώσεις είναι μόνο για εσάς. Κανείς άλλος δεν θα τις διαβάσει, γι ‘αυτό μην ανησυχείτε για την καθαρότητα των γραμμάτων σας. Η ταχύτητα είναι πιο σημαντική εδώ.
  • Να θυμάστε ότι δεύτερο άκουσμα της εξέτασης υπάρχει μόνο στο 2 part.
  • Μπορεί το listening του Michigan να είναι μία βατή και απλή ως προς τη δομή της εξέταση αλλά μην το υποτιμάτε.
  • Το σημαντικότερο όλων είναι η απόλυτη συγκέντρωση από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή της εξέτασης.
  • Θυμηθείτε επίσης ότι, σε αντίθεση με όλα τα άλλα μέρη της εξέτασης, το να βελτιωθείτε στο listening είναι περισσότερα θέμα εξάσκησης και λιγότερο θέμα διδασκαλίας.

 

GVR

GVRΓραμματική (Grammar), Λεξιλόγιο (Vocabulary), Κατανόηση γραπτού λόγου (Reading)

Διάρκεια: 75 λεπτά.

Βαθμολογία: Συνολικά 65 ερωτήσεις. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία.

 

Grammar: 15 items
Vocabulary: 14 items
Reading Task 1: 12 items
Reading Task 2: 24 items

Ερωτήσεις: 65

Διάρκεια: 75 minutes

Grammar (Γραμματική)
15 αυτόνομες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Μία ελλιπής πρόταση ακολουθούμενη από επιλογές λέξεων ή φράσεων. Μόνο μία επιλογή είναι γραμματικά σωστή.

Vocabulary (Λεξιλόγιο)
14 αυτόνομες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής .
Μία ελλιπής πρόταση ακολουθούμενη από επιλογές λέξεων. Μόνο μία λέξη είναι σωστή για το συγκεκριμένο περιβάλλον.

Reading (Κατανόηση Γραπτού Λόγου)
Αποτελείται από 2 μέρη (parts). Συνολικά περιλαμβάνει 4 κείμενα με 4-6 ερωτήσεις κατανόησης το καθένα, σύνολο 36 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.

Χρήσιμα tips για το GVR.

  • Κατανέμετε σωστά το χρόνο σας στο GVR. Δεν “κολλάμε” σε μεμονωμένες ερωτήσεις, γιατί τι νόημα έχει να βρούμε ένα σωστό και να μην προλάβουμε δέκα;
  • Μην αφήνετε ούτε ένα κενό. Ακόμα κι αν δεν ξέρετε καθόλου την απάντηση, ελπίστε στην εύνοια της τύχης σας.
  • Προσοχή στο Answer Sheet! Περνάτε τις απαντήσεις σας απευθείας σ’ αυτό γιατί στο τέλος δεν σας αφήνουν χρόνο να τις μεταφέρετε. Έχετε προμηθευτεί το σωστό μολύβι και αν χρειαστεί σβήνετε σχολαστικά. Επίσης, έχετε το νου σας στην αρίθμηση μη τυχόν και βάζετε τη σωστή απάντηση στο λάθος νούμερο.
  • Εάν αφήσουμε κενό στο answer sheet για να απαντήσουμε αργότερα μία ερώτηση, θέλει ιδιαίτερη προσοχή να μην μπερδέψουμε τις σειρές και φύγει όλο το υπόλοιπο τεστ με λάθος απαντήσεις!
  • Στο σημείο αυτό του ECCE εξετάζεται η γραμματική και το λεξιλόγιο του υποψηφίου και αποτελείται και από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (multiple choice). Απαντήστε όλες τις ερωτήσεις, ακόμη και στην τύχη. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία για τις λάθος απαντήσεις.
  • Μπορεί να μην ξέρετε τη σωστή απάντηση σε μία ερώτηση είναι όμως πολύ πιο χρήσιμο να ξέρετε ποιες απαντήσεις είναι σίγουρα λάθος.
  • Περιορίζοντας τις πιθανές επιλογές απαντήσεων, αυξάνετε τις πιθανότητές σας η τελική σας επιλογή να είναι η σωστή απάντηση.
  • Αφού έχετε αποφασίσει σχετικά με την απάντηση, διαβάστε το σύνολο της πρότασης ή το σύντομο διάλογο μια φορά, για να δείτε αν η επιλογή σας ακούγεται σωστά.
  • Να διαβάζετε πάντα την όλη πρόταση και μην σταματάτε στο κενό. Τι έρχεται πριν και μετά το κενό είναι το κλειδί για την εύρεση της σωστής απάντησης. Μερικές φορές περισσότερες από μία απαντήσεις είναι γραμματικά σωστές, αλλά μόνο μία είναι η κατάλληλη.
  • Έχουμε πάντα στο μυαλό μας πόσος χρόνος πέρασε και πόσος μας απομένει για να μην βρεθούμε τελευταία στιγμή με πολλές αναπάντητες ερωτήσεις.
  • Να είστε προετοιμασμένοι να συναντήσετε κάποιες λέξεις που δεν έχετε συναντήσει ποτέ. Ενώ προσπαθείτε (όλο το διάστημα πριν τις εξετάσεις ) να «χτίσετε» το λεξιλόγιο σας, να έχετε πάντα στο μυαλό σας πως τα κείμενα είναι γενικού περιεχομένου. Γενικά, σκεφτείτε και απαντήστε με ψυχραιμία και λογική.

 

Writing

Writing (Παραγωγή γραπτού λόγου)

Διάρκεια: 30 λεπτά.

 

Ο υποψήφιος διαβάζει σύντομο απόσπασμα από άρθρο εφημερίδας και γράφει μία επιστολή (γράμμα) ή email ή έκθεση ιδεών/δοκίμιο παρουσιάζοντας την άποψή του σχετικά με την κατάσταση ή το θέμα που περιγράφεται στο άρθρο.

Tasks:

1. Email/Letter (formal/semi-formal)

Or

2. Essay

two independent topics – no Writing prompt

Χρήσιμα Tips για το Writing.

  • Για την έκθεση, ο διαθέσιμος χρόνος είναι μόνο 30 λεπτά, γι’ αυτό να τον αξιοποιήσετε κατάλληλα. Να έχετε ένα πλάνο στο μυαλό σας και να ξεκινήσετε να γράφετε αμέσως με την έναρξη του χρόνου.
  • Η προσεκτική ανάγνωση του θέματος είναι η μισή έκθεση. Βεβαιωθείτε πως έχετε κατανοήσει το θέμα και πως ότι γράφετε είναι σχετικό μ’ αυτό.
  • Είναι πολύ πιο βολικό να κάνετε 4 παραγράφους και να δίνετε έμφαση στις δύο μεσαίες, δηλαδή σε αυτές του κυρίως θέματος. Γράφουμε τουλάχιστον 130-150 λέξεις, συμπεριλαμβανομένων μια παράγραφο εισαγωγής, δύο για το κυρίως σώμα και μια για το συμπέρασμα.
  • Αναλύουμε και εξηγούμε την άποψη μας χρησιμοποιόντας παραδείγματα.
  • Συνοψίζουμε με ό,τι έχουμε ήδη δηλώσει στην παράγραφο 2 και 3 και δηλώνουμε σαφώς την άποψή μας χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.
  • Προσπαθήστε να «ανασύρετε» από τη μνήμη σας μία παρεμφερή έκθεση που έχετε ήδη γράψει στα πλαίσια της προετοιμασίας σας για το ECCE και αντλήστε από αυτήν ιδέες / επιχειρήματα και λεξιλόγιο.
  • Στην Έκθεση (Writing) δεν εξετάζεται η ποιότητα και η πρωτοτυπία των ιδεών σας, αλλά η δυνατότητά σας να επικοινωνείτε αποτελεσματικά στην Αγγλική γλώσσα. Μην ξοδέψετε πολύτιμο χρόνο και ενέργεια προσπαθώντας να σκεφτείτε τις καλύτερες ιδέες / τα καλύτερα επιχειρήματα. Δεν είναι αυτό το αντικείμενο τις εξέτασης.
  • Χρησιμοποιούμε επίσημο λεξιλόγιο, όχι δηλαδή λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιούσαμε στην καθημερινή μας επικοινωνία.
  • Δεν χρησιμοποιούμε συντομογραφίες και σύντομους τύπους, π.χ. cannot και όχι can’t
  • Χρησιμοποιούμε περίπλοκη σύνταξη, π.χ. απρόσωπη σύνταξη, παθητική φωνή, αντιστροφή, εναντίωση, έμφαση. Δίνουν επίσημο τόνο και δείχνουν πως ξέρουμε να χειριζόμαστε την γλώσσα.
  • Χρησιμοποιούμε συνδετικές λέξεις και εκφράσεις, π.χ. to begin with, furthermore, moreover, as a result, all in all κλπ. Αυτά βοηθούν στην οργάνωση της έκθεσης αλλά και στην ομαλή συνέχεια και συνοχή της.
  • Γράφουμε σε blocked paragraphs, δηλαδή ξεκινάμε από την άκρη της σελίδας και αφήνουμε κενή γραμμή ανάμεσα στις παραγράφους. Έτσι οι παράγραφοι είναι ευδιάκριτα χωρισμένες και το κείμενό σας θα είναι ευανάγνωστο.
  • Φροντίστε να σας απομείνουν 2-5 λεπτά πριν τελειώσει ο χρόνος σας, για να ελέγξετε την γραμματική και το λεξιλόγιο σας και διορθώνουμε όπου χρειάζεται. Σίγουρα θα υπάρχουν λάθη, γι΄αυτό μην το παραλείψετε!
  • Αν ο χρόνος σας τελειώσει,ολοκληρώστε την πρόταση σας προσπαθόντας να γράψετε μια καταληκτική πρόταση.
  • Να παραμείνετε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι στο γραπτό σας και να μην αφήσετε το άγχος να σας καταβάλει. Η ψυχραιμία είναι ο μεγαλύτερος σύμμαχος σας κατά την διάρκεια της εξέτασης!
  • Το κλειδί για να φτάσετε στο σημείο να γράφετε καλές εκθέσεις εντός του προβλεπόμενου χρόνου είναι η σωστή καθοδήγηση και η εξάσκηση.
  • Ένα βασικό tip που αφορά στην προετοιμασία σας, είναι να μην γράφετς πολλές εκθέσεις μαζεμένες. Γράφοντας πολλές εκθέσεις μαζί κάνετε επανειλημμένα τα ίδια λάθη, τα οποία ακριβώς λόγω της επανάληψης τα μαθαίνεις ως σωστά! Περιμένετε να διορθωθεί κάθε σας έκθεση, για να διαβάσετε τα λάθη σας πριν γράψετε την επόμενη.

 

Speaking

Παραγωγή προφορικού λόγου

Ένας υποψήφιος – ένας εξεταστής, 4 συνολικά μέρη εξέτασης (parts).

Διάρκεια: περίπου 15 λεπτά.

Δείτε εδώ Sample Speaking Test Β2 Lower.

 

Δομημένη διαπροσωπική προφορική επικοινωνία μεταξύ ενός υποψηφίου και ενός εξεταστή σε θέματα προκαθορισμένα από το Πανεπιστήμιο του Michigan. Η συνομιλία περιλαμβάνει prompt με εικόνες.

Part 1

Ερωτήσεις γενικού περιεχομένου από τον εξεταστή στον υποψήφιο.

Part 2

Ο εξεταστής δίνει στον υποψήφιο μία καρτέλα η οποία περιλαμβάνει διάφορες εικόνες και σύντομο κείμενο σχετικά με ένα πρόβλημα ή μία κατάσταση που βιώνει ο εξεταστής. Ο υποψήφιος απευθύνει ερωτήσεις στον εξεταστή για να αντλήσει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί ώστε να τον βοηθήσει να επιλέξει μία λύση.

Part 3

Ο υποψήφιος παρουσιάζει στον εξεταστή την επιλογή/λύση στο πρόβλημα που συζητήθηκε στο 2ο μέρος, την οποία θεωρεί ως την πλέον κατάλληλη. Παράλληλα παραθέτει τα επιχειρήματα του, αιτιολογώντας την απόφασή του.

Part 4

O εξεταστής απευθύνει ερωτήσεις στον υποψήφιο και ακολουθεί μία συζήτηση μεταξύ τους σχετικά με το γενικό θέμα της συζήτησης του 2ου και 3ου μέρους.

Χρήσιμα Tips για το Speaking.

  • Nα θυμάστε οτι πρέπει να μιλήσετε με αυτοπεποίθηση και ευφράδεια. Η συζήτηση πρέπει να είναι φυσική και άτυπη, όπως και σε καθημερινές καταστάσεις. Δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί ελληνικό λεξιλόγιο. Ακόμα κι αν δεν είστε σίγουροι ή δεν γνωρίζετε τις ακριβείς λέξεις, είναι προτιμότερο να παραφράσετε ή να πείτε κάτι με διαφορετικές λέξεις.
  • Σκοπός των προφορικών εξετάσεων είναι οι εξεταζόμενοι να μιλήσουν όσο περισσότερο, όσο φυσικότερα μπορούν. Η εξέταση στα προφορικά δε γίνεται για να πείτε τη γνώμη σας μονολεκτικά, με ένα “ναι” ή ένα “όχι”, αλλά για να δείξετε ότι μπορείτε να εκφραστείτε με άνεση, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα σωστά τη γραμματική, το συντακτικό και τις εκφράσεις της αγγλικής γλώσσας.
  • Προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν ήρεμοι και χαρούμενοι γίνεται.
  • Να μιλάτε με ολοκληρωμένες προτάσεις, αιτιολογώντας τις απαντήσεις σας.
  • Να κοιτάτε τον εξεταστή κατά τη διάρκεια της συνομιλίας (Μην κοιτάτε τον τοίχο ή το ταβάνι.) – Απαντήστε στις ερωτήσεις με σαφήνεια.
  • Ετοιμάστε ένα προφορικό κείμενο με πληροφορίες για τον εαυτό σας. Ελέγξτε το με τον καθηγητή σας και δοκιμάστε να εκφράσετε τις πληροφορίες αυτές, φυσικά, όπως θα κάνατε σε μια πραγματική συζήτηση. Να είστε προετοιμασμένοι οτι ο εξεταστής θα σας κάνει περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με τα ενδιαφέροντα σας και τις προσωπικές σας πληροφορίες.
  • Μην φοβάστε να ζητήσετε διευκρινίσεις όταν δεν καταλαβαίνετε κάτι που λέει ο εξεταστής. Μπορείτε να πείτε τα εξής : “I’m sorry, I didn’t understand. Could you say that again/repeat that, ..please?” “Can you give me some more information/details about …?”
  • Κάνετε τις δικές σας ερωτήσεις με ένα ευχάριστο, φιλικό τρόπο.
  • Σιγουρευτείτε ότι χρησιμοποιείτε ερωτήσεις με διαφορετικές μορφές.e.g. location? Where is the hotel located? Is it near the sea/in the centre of the city? e.g. cost? Do you know how much it would cost for a family of five to stay there for a week? Do we have to pay the whole amount in advance? Can you tell me what happens if we cancel our reservation at the last minute?
  • Μην ανησυχείτε αν στο δεύτερο μέρος της συνέντευξης δεν θυμάστε όλες τις υποδείξεις για την ερώτηση, ο εξεταστής θα σας τις υπενθυμίσει, έτσι δεν πρέπει να φοβάσται να ζητήσετε βοήθεια σε αυτό το σημείο.
  • Ακούστε προσεκτικά τις απαντήσεις του εξεταστή στις ερωτήσεις σας. Θυμηθείτε, είστε σε συλλογή πληροφορίων, έτσι ώστε να μπορείτε να λάβετε μια απόφαση στο πρόβλημα που συζητήθηκε στο 2ο μέρος, την οποία θεωρείτε ως την πλέον κατάλληλη.
  • Εάν κάπου κολλήσετε, ξεκινήστε την πρόταση σας είτε αναδιατάσσοντας την σειρά των λέξεων ή βρίσκοντας άλλα λόγια. Αποφύγετε μεγάλες παύσεις.

 

12 + 14 =

Τελευταία Νέα

Υβριδική Διδασκαλία vs Διδασκαλία στην Αίθουσα vs Online Διδασκαλία

Υβριδική Διδασκαλία vs Διδασκαλία στην Αίθουσα vs Online Διδασκαλία

Εισαγωγή   Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω όσο πιο αναλυτικά γίνεται τι είναι η Υβριδική Διδασκαλία και πως μπορούν τα παιδιά μας να επωφεληθούν από αυτή έτσι ώστε να μάθουν ξένες γλώσσες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.   Τι είναι η Υβριδική...

Διαβάστε Περισσότερα
Πότε χρησιμοποιούμε το a, an και the?

Πότε χρησιμοποιούμε το a, an και the?

a/ an / the   Χρησιμοποιούμε a / an με αριθμήσιμα ουσιαστικά στον ενικό αριθμό. a pen, a cat, a university, a big elephant, a famous actor, an exercise, an animal, an hour, an open door, an umbrella   Τα χρησιμοποιούμε: 1) πριν από επαγγέλματα.   Lionel...

Διαβάστε Περισσότερα