Στον εκπαιδευτικό οργανισμό Ξένων Γλωσσών ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, έχετε τη δυνατότητα να μάθετε οποιαδήποτε ξένη γλώσσα σας ενδιαφέρει. Οι Βασικές γλώσσες που διδάσκονται στις εγκαταστάσεις μας είναι:
Αγγλικά για παιδιά προσχολικής ηλικίας 3 - 5 ετών. Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να έρθουν σε επαφή τα παιδιά µε τα Αγγλικά από όσο το δυνατόν μικρότερη ηλικία. Γι αυτό, προσφέρουμε ειδικά νηπιακά μαθήματα για παιδιά προσχολικής ηλικίας.
Τα παιδιά αρχίζουν το ταξίδι τους στη γλώσσα µε δημιουργικό παιχνίδι, χορό, τραγούδια, κίνηση και κουκλοθέατρο. Έτσι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας μαθαίνουν Αγγλικά μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες και παιχνίδια.
Αγγλικά για παιδιά ηλικίας 6 - 7 ετών. Σ' αυτή την ηλικία, τα παιδιά μαθαίνουν Αγγλικά εύκολα και αποκτούν γερές βάσεις.
Ο τρόπος διδασκαλίας µας βασίζεται σε ευχάριστες και δημιουργικές επικοινωνιακές δραστηριότητες που διευκολύνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Βιωματικές δραστηριότητες προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με σκοπό τη γνωριμία των μικρών μαθητών με την αγγλική γλώσσα, με τον πιο ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο.
Εξειδικευμένοι εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία της τρυφερής αυτής ηλικίας φέρνουν τα παιδιά σε επαφή με τη γλώσσα, τον πολιτισμό, την καθημερινότητα στα αγγλικά και στοχεύουν στην εμπέδωση γνώσεων μέσω ενός συνόλου δραστηριοτήτων ανάπτυξης ακουστικών – προφορικών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων που ενθουσιάζουν τα παιδιά!
Τα παιδιά σχολικής ηλικίας μαθαίνουν Αγγλικά μέσα από ευχάριστες επικοινωνιακές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Σ' αυτή την ηλικία, τα παιδιά μαθαίνουν Αγγλικά εύκολα και αποκτούν γερές βάσεις. Ο τρόπος διδασκαλίας µας βασίζεται σε ευχάριστες και δημιουργικές επικοινωνιακές δραστηριότητες που διευκολύνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Τα παιδιά σχολικής ηλικίας μαθαίνουν Αγγλικά μέσα από ευχάριστες επικοινωνιακές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Σ' αυτή την ηλικία, τα παιδιά μαθαίνουν Αγγλικά εύκολα και αποκτούν γερές βάσεις. Ο τρόπος διδασκαλίας µας βασίζεται σε ευχάριστες και δημιουργικές επικοινωνιακές δραστηριότητες που διευκολύνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με προσαρμοσμένο γραπτό και προφορικό λόγο και εξασκούνται στον προφορικό λόγο μέσω δομημένων διαλόγων και συζητήσεων και στο γραπτό λόγο γράφοντας μικρές παραγράφους. Η μέθοδος περιλαμβάνει επίσης διαδραστικά διασκεδαστικά παιχνίδια, e-books και video-μαθήματα με όλη την γραμματική.
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με προσαρμοσμένο γραπτό και προφορικό λόγο και εξασκούνται στον προφορικό λόγο μέσω δομημένων διαλόγων και συζητήσεων και στο γραπτό λόγο γράφοντας μικρές παραγράφους. Η μέθοδος περιλαμβάνει επίσης διαδραστικά διασκεδαστικά παιχνίδια, e-books και video-μαθήματα με όλη την γραμματική.
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με προσαρμοσμένο γραπτό και προφορικό λόγο και οπτικοακουστικό υλικό και εξασκούνται στον προφορικό λόγο μέσω ημιελεγχόμενων διαλόγων και συζητήσεων σε οικεία θέματα, και στο γραπτό λόγο γράφοντας ανεπίσημες επιστολές και εκθέσεις 2 – 3 παραγράφων. Η μέθοδος περιλαμβάνει επίσης διαδραστικά διασκεδαστικά παιχνίδια, e-books και video-μαθήματα με όλη την γραμματική.
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με προσαρμοσμένο γραπτό και προφορικό λόγο και οπτικοακουστικό υλικό και εξασκούνται στον προφορικό λόγο μέσω ελεγχόμενων διαλόγων και συζητήσεων και στο γραπτό λόγο γράφοντας εκθέσεις 3 – 4 παραγράφων. Η μέθοδος περιλαμβάνει επίσης διαδραστικά διασκεδαστικά παιχνίδια, e-books και video-μαθήματα με όλη την γραμματική.
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με προσαρμοσμένο γραπτό και προφορικό λόγο και οπτικοακουστικό υλικό και εξασκούνται στον προφορικό λόγο μέσω ημιελεγχόμενων διαλόγων και συζητήσεων σε διάφορα θέματα εξηγώντας τα πλεονέκτημα και τα μειονεκτήματά τους, και στο γραπτό λόγο γράφοντας ημιεπίσημες επιστολές και εκθέσεις τεσσάρων παραγράφων. . Η μέθοδος περιλαμβάνει επίσης διαδραστικά διασκεδαστικά παιχνίδια, e-books και video-μαθήματα με όλη την γραμματική. Τέλος, η πλούσια πρακτική εξάσκηση µε τεστ προσομοίωσης (προφορικά και γραπτά), η εποικοδομητική κριτική και η συνεχής αξιολόγηση από ειδικούς αξιολογητές παρέχουν στους μαθητές µας εγγύηση για την επιτυχία.
Οι έφηβοι μαθητές εμπεδώνουν και κατανοούν την γραμματική και καλλιεργούν το λεξιλόγιο τους εκτενέστερα έτσι ώστε να μάθουν τη γλώσσα ουσιαστικά. Στόχος µας είναι να εξοικειώσουμε τους μαθητές µε τις συνθήκες, το περιεχόμενο και τη δομή των εξετάσεων για την απόκτηση των πλέον αναγνωρισμένων πτυχίων Αγγλικής. Η εξοικείωση µε τις εξετάσεις ενισχύει την αυτοπεποίθηση των μαθητών και έχει αποτέλεσμα να αποδίδουν καλύτερα την ημέρα της πραγματικής εξέτασης. Η πλούσια πρακτική εξάσκηση µε τεστ προσομοίωσης (προφορικά και γραπτά), η εποικοδομητική κριτική και η συνεχής αξιολόγηση από ειδικούς αξιολογητές παρέχουν στους μαθητές µας εγγύηση για την επιτυχία. . Η μέθοδος περιλαμβάνει επίσης διαδραστικό υλικό, e-books και video-μαθήματα με όλη την γραμματική.
Οι έφηβοι μαθητές εμπεδώνουν και κατανοούν την γραμματική και καλλιεργούν το λεξιλόγιο τους εκτενέστερα έτσι ώστε να μάθουν τη γλώσσα ουσιαστικά. Στόχος µας είναι να εξοικειώσουμε τους μαθητές µε τις συνθήκες, το περιεχόμενο και τη δομή των εξετάσεων για την απόκτηση των πλέον αναγνωρισμένων πτυχίων Αγγλικής. Η εξοικείωση µε τις εξετάσεις ενισχύει την αυτοπεποίθηση των μαθητών και έχει αποτέλεσμα να αποδίδουν καλύτερα την ημέρα της πραγματικής εξέτασης. Η πλούσια πρακτική εξάσκηση µε τεστ προσομοίωσης (προφορικά και γραπτά), η εποικοδομητική κριτική και η συνεχής αξιολόγηση από ειδικούς αξιολογητές παρέχουν στους μαθητές µας εγγύηση για την επιτυχία. . Η μέθοδος περιλαμβάνει επίσης διαδραστικό υλικό, e-books και video-μαθήματα με όλη την γραμματική.
Τα παιδιά σχολικής ηλικίας μαθαίνουν μέσα από ευχάριστες επικοινωνιακές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Σ' αυτή την ηλικία, τα παιδιά μαθαίνουν εύκολα και αποκτούν γερές βάσεις. Ο τρόπος διδασκαλίας µας βασίζεται σε ευχάριστες και δημιουργικές επικοινωνιακές δραστηριότητες που διευκολύνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Το επίπεδο Α1 αποτελεί το αρχικό στάδιο εκμάθησης της γλώσσας.
Η παρακολούθηση των μαθημάτων του επιπέδου Α1 δεν απαιτεί καμία προηγούμενη γνώση της γαλλικής γλώσσας. Στο επίπεδο αυτό, αποκομίζονται οι στοιχειώδεις γνώσεις της γλώσσας τόσο στο γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο οι οποίες καθιστούν δυνατή την απλή επικοινωνία σε καθημερινές καταστάσεις.
Το επίπεδο A2 πιστοποιεί τις βασικές γνώσεις της γλώσσας μέσω επικοινωνίας με απλούς και συνηθισμένους διαλόγους που προϋποθέτουν μια απλή συζήτηση σε οικία και τρέχοντα θέματα. Παραδείγματα τέτοιων θεμάτων αποτελούν οι κοινωνικές σχέσεις (τύποι ευγένειας, συνομιλίες σχετικά με το επάγγελμα και τον ελεύθερο χρόνο), οι έξοδοι (διεξαγωγή μιας συναλλαγής σε ένα κατάστημα, παροχή και αναζήτηση πληροφοριών για ένα προϊόν) και οι μετακινήσεις (αναζήτηση πληροφοριών σε ένα ταξίδι, χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς, αγορά εισιτηρίων).
Το επίπεδο Β1 πιστοποιεί τις ικανότητες ενός ανεξάρτητου χρήστη.
Στο επίπεδο αυτό αποκτώνται οι γνώσεις για την διατύπωση μιας προσωπικής άποψης στο πλαίσιο μιας φιλικής συζήτησης ή υποστήριξης μιας προσωπικής θέσης. Αναπτύσσεται η ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει με επιδεξιότητα στα προβλήματα της καθημερινότητας, όπως για παράδειγμα: να ανταπεξέλθει σε μία απρόβλεπτη κατάσταση στα μέσα μεταφοράς, στην οργάνωση ενός ταξιδιού, να παρέμβει χωρίς προπαρασκευή σε συζητήσεις σχετικές με οικεία θέματα, να υποβάλει παράπονα, να αναλάβει πρωτοβουλίες σε μία συνέντευξη ή μία σύσκεψη, να ζητήσει από κάποιον διευκρινίσεις.
Το επίπεδο Β2 πιστοποιεί τις δεξιότητες ενός πλήρως ανεξάρτητου χρήστη της γλώσσας.
Ο μαθητής ανακαλύπτει ότι έχει φτάσει σε ένα ανώτερο επίπεδο κι έχει αποκτήσει μία νέα οπτική. Το επίπεδο αυτό επικεντρώνεται στην αποτελεσματικότητα της επιχειρηματολογίας: υπεράσπιση μίας άποψης, ανάπτυξη μίας θέσης σε ένα ζήτημα με παράθεση τόσο των πλεονεκτημάτων όσο και των μειονεκτημάτων της, λογική επιχειρηματολογία, διαπραγμάτευση και παραχώρηση, ευχέρεια σε κοινωνικές συζητήσεις και περιλαμβάνει ό,τι μπορεί να ειπωθεί σε μία καθομιλουμένη γλώσσα.
To επίπεδο C1 πιστοποιεί την ικανότητα του χρήστη της γλώσσας να χρησιμοποιεί περίπλοκες δομές και λεξιλόγιο που αφορά κυρίως επίσημη και/ή ακαδημαική χρήση της γλώσσας.
Περιλαμβάνει συζήτηση ενός ζητήματος, παράθεση επιχειρημάτων, διατριβή σε ένα θέμα, ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε χώρους εργασίας ή πανεπιστήμια όπου απαιτείται κάτι παραπάνω από την απλή καθομιλουμένη γλώσσα.
To επίπεδο C2 πιστοποιεί την ικανότητα του χρήστη της γλώσσας να χρησιμοποιεί περίπλοκες δομές και λεξιλόγιο που αφορά κυρίως επίσημη και/ή ακαδημαική χρήση της γλώσσας.
Περιλαμβάνει συζήτηση ενός ζητήματος, παράθεση επιχειρημάτων, διατριβή σε ένα θέμα, ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε χώρους εργασίας ή πανεπιστήμια όπου απαιτείται κάτι παραπάνω από την απλή καθομιλουμένη γλώσσα.
Τα παιδιά σχολικής ηλικίας μαθαίνουν μέσα από ευχάριστες επικοινωνιακές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Σ' αυτή την ηλικία, τα παιδιά μαθαίνουν εύκολα και αποκτούν γερές βάσεις. Ο τρόπος διδασκαλίας µας βασίζεται σε ευχάριστες και δημιουργικές επικοινωνιακές δραστηριότητες που διευκολύνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Το επίπεδο Α1 αποτελεί το αρχικό στάδιο εκμάθησης της γλώσσας.
Η παρακολούθηση των μαθημάτων του επιπέδου Α1 δεν απαιτεί καμία προηγούμενη γνώση της γαλλικής γλώσσας. Στο επίπεδο αυτό, αποκομίζονται οι στοιχειώδεις γνώσεις της γλώσσας τόσο στο γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο οι οποίες καθιστούν δυνατή την απλή επικοινωνία σε καθημερινές καταστάσεις.
Το επίπεδο A2 πιστοποιεί τις βασικές γνώσεις της γλώσσας μέσω επικοινωνίας με απλούς και συνηθισμένους διαλόγους που προϋποθέτουν μια απλή συζήτηση σε οικία και τρέχοντα θέματα. Παραδείγματα τέτοιων θεμάτων αποτελούν οι κοινωνικές σχέσεις (τύποι ευγένειας, συνομιλίες σχετικά με το επάγγελμα και τον ελεύθερο χρόνο), οι έξοδοι (διεξαγωγή μιας συναλλαγής σε ένα κατάστημα, παροχή και αναζήτηση πληροφοριών για ένα προϊόν) και οι μετακινήσεις (αναζήτηση πληροφοριών σε ένα ταξίδι, χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς, αγορά εισιτηρίων).
Το επίπεδο Β1 πιστοποιεί τις ικανότητες ενός ανεξάρτητου χρήστη.
Στο επίπεδο αυτό αποκτώνται οι γνώσεις για την διατύπωση μιας προσωπικής άποψης στο πλαίσιο μιας φιλικής συζήτησης ή υποστήριξης μιας προσωπικής θέσης. Αναπτύσσεται η ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει με επιδεξιότητα στα προβλήματα της καθημερινότητας, όπως για παράδειγμα: να ανταπεξέλθει σε μία απρόβλεπτη κατάσταση στα μέσα μεταφοράς, στην οργάνωση ενός ταξιδιού, να παρέμβει χωρίς προπαρασκευή σε συζητήσεις σχετικές με οικεία θέματα, να υποβάλει παράπονα, να αναλάβει πρωτοβουλίες σε μία συνέντευξη ή μία σύσκεψη, να ζητήσει από κάποιον διευκρινίσεις.
Το επίπεδο Β2 πιστοποιεί τις δεξιότητες ενός πλήρως ανεξάρτητου χρήστη της γλώσσας.
Ο μαθητής ανακαλύπτει ότι έχει φτάσει σε ένα ανώτερο επίπεδο κι έχει αποκτήσει μία νέα οπτική. Το επίπεδο αυτό επικεντρώνεται στην αποτελεσματικότητα της επιχειρηματολογίας: υπεράσπιση μίας άποψης, ανάπτυξη μίας θέσης σε ένα ζήτημα με παράθεση τόσο των πλεονεκτημάτων όσο και των μειονεκτημάτων της, λογική επιχειρηματολογία, διαπραγμάτευση και παραχώρηση, ευχέρεια σε κοινωνικές συζητήσεις και περιλαμβάνει ό,τι μπορεί να ειπωθεί σε μία καθομιλουμένη γλώσσα.
To επίπεδο C1 πιστοποιεί την ικανότητα του χρήστη της γλώσσας να χρησιμοποιεί περίπλοκες δομές και λεξιλόγιο που αφορά κυρίως επίσημη και/ή ακαδημαική χρήση της γλώσσας.
Περιλαμβάνει συζήτηση ενός ζητήματος, παράθεση επιχειρημάτων, διατριβή σε ένα θέμα, ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε χώρους εργασίας ή πανεπιστήμια όπου απαιτείται κάτι παραπάνω από την απλή καθομιλουμένη γλώσσα.
To επίπεδο C2 πιστοποιεί την ικανότητα του χρήστη της γλώσσας να χρησιμοποιεί περίπλοκες δομές και λεξιλόγιο που αφορά κυρίως επίσημη και/ή ακαδημαική χρήση της γλώσσας.
Περιλαμβάνει συζήτηση ενός ζητήματος, παράθεση επιχειρημάτων, διατριβή σε ένα θέμα, ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε χώρους εργασίας ή πανεπιστήμια όπου απαιτείται κάτι παραπάνω από την απλή καθομιλουμένη γλώσσα.
Τα παιδιά σχολικής ηλικίας μαθαίνουν μέσα από ευχάριστες επικοινωνιακές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Σ' αυτή την ηλικία, τα παιδιά μαθαίνουν εύκολα και αποκτούν γερές βάσεις. Ο τρόπος διδασκαλίας µας βασίζεται σε ευχάριστες και δημιουργικές επικοινωνιακές δραστηριότητες που διευκολύνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Το επίπεδο Α1 αποτελεί το αρχικό στάδιο εκμάθησης της γλώσσας.
Η παρακολούθηση των μαθημάτων του επιπέδου Α1 δεν απαιτεί καμία προηγούμενη γνώση της γαλλικής γλώσσας. Στο επίπεδο αυτό, αποκομίζονται οι στοιχειώδεις γνώσεις της γλώσσας τόσο στο γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο οι οποίες καθιστούν δυνατή την απλή επικοινωνία σε καθημερινές καταστάσεις.
Το επίπεδο A2 πιστοποιεί τις βασικές γνώσεις της γλώσσας μέσω επικοινωνίας με απλούς και συνηθισμένους διαλόγους που προϋποθέτουν μια απλή συζήτηση σε οικία και τρέχοντα θέματα. Παραδείγματα τέτοιων θεμάτων αποτελούν οι κοινωνικές σχέσεις (τύποι ευγένειας, συνομιλίες σχετικά με το επάγγελμα και τον ελεύθερο χρόνο), οι έξοδοι (διεξαγωγή μιας συναλλαγής σε ένα κατάστημα, παροχή και αναζήτηση πληροφοριών για ένα προϊόν) και οι μετακινήσεις (αναζήτηση πληροφοριών σε ένα ταξίδι, χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς, αγορά εισιτηρίων).
Το επίπεδο Β1 πιστοποιεί τις ικανότητες ενός ανεξάρτητου χρήστη.
Στο επίπεδο αυτό αποκτώνται οι γνώσεις για την διατύπωση μιας προσωπικής άποψης στο πλαίσιο μιας φιλικής συζήτησης ή υποστήριξης μιας προσωπικής θέσης. Αναπτύσσεται η ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει με επιδεξιότητα στα προβλήματα της καθημερινότητας, όπως για παράδειγμα: να ανταπεξέλθει σε μία απρόβλεπτη κατάσταση στα μέσα μεταφοράς, στην οργάνωση ενός ταξιδιού, να παρέμβει χωρίς προπαρασκευή σε συζητήσεις σχετικές με οικεία θέματα, να υποβάλει παράπονα, να αναλάβει πρωτοβουλίες σε μία συνέντευξη ή μία σύσκεψη, να ζητήσει από κάποιον διευκρινίσεις.
Το επίπεδο Β2 πιστοποιεί τις δεξιότητες ενός πλήρως ανεξάρτητου χρήστη της γλώσσας.
Ο μαθητής ανακαλύπτει ότι έχει φτάσει σε ένα ανώτερο επίπεδο κι έχει αποκτήσει μία νέα οπτική. Το επίπεδο αυτό επικεντρώνεται στην αποτελεσματικότητα της επιχειρηματολογίας: υπεράσπιση μίας άποψης, ανάπτυξη μίας θέσης σε ένα ζήτημα με παράθεση τόσο των πλεονεκτημάτων όσο και των μειονεκτημάτων της, λογική επιχειρηματολογία, διαπραγμάτευση και παραχώρηση, ευχέρεια σε κοινωνικές συζητήσεις και περιλαμβάνει ό,τι μπορεί να ειπωθεί σε μία καθομιλουμένη γλώσσα.
To επίπεδο C1 πιστοποιεί την ικανότητα του χρήστη της γλώσσας να χρησιμοποιεί περίπλοκες δομές και λεξιλόγιο που αφορά κυρίως επίσημη και/ή ακαδημαική χρήση της γλώσσας.
Περιλαμβάνει συζήτηση ενός ζητήματος, παράθεση επιχειρημάτων, διατριβή σε ένα θέμα, ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε χώρους εργασίας ή πανεπιστήμια όπου απαιτείται κάτι παραπάνω από την απλή καθομιλουμένη γλώσσα.
To επίπεδο C2 πιστοποιεί την ικανότητα του χρήστη της γλώσσας να χρησιμοποιεί περίπλοκες δομές και λεξιλόγιο που αφορά κυρίως επίσημη και/ή ακαδημαική χρήση της γλώσσας.
Περιλαμβάνει συζήτηση ενός ζητήματος, παράθεση επιχειρημάτων, διατριβή σε ένα θέμα, ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε χώρους εργασίας ή πανεπιστήμια όπου απαιτείται κάτι παραπάνω από την απλή καθομιλουμένη γλώσσα.
Τα παιδιά σχολικής ηλικίας μαθαίνουν μέσα από ευχάριστες επικοινωνιακές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Σ' αυτή την ηλικία, τα παιδιά μαθαίνουν εύκολα και αποκτούν γερές βάσεις. Ο τρόπος διδασκαλίας µας βασίζεται σε ευχάριστες και δημιουργικές επικοινωνιακές δραστηριότητες που διευκολύνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Το επίπεδο Α1 αποτελεί το αρχικό στάδιο εκμάθησης της γλώσσας.
Η παρακολούθηση των μαθημάτων του επιπέδου Α1 δεν απαιτεί καμία προηγούμενη γνώση της γαλλικής γλώσσας. Στο επίπεδο αυτό, αποκομίζονται οι στοιχειώδεις γνώσεις της γλώσσας τόσο στο γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο οι οποίες καθιστούν δυνατή την απλή επικοινωνία σε καθημερινές καταστάσεις.
Το επίπεδο A2 πιστοποιεί τις βασικές γνώσεις της γλώσσας μέσω επικοινωνίας με απλούς και συνηθισμένους διαλόγους που προϋποθέτουν μια απλή συζήτηση σε οικία και τρέχοντα θέματα. Παραδείγματα τέτοιων θεμάτων αποτελούν οι κοινωνικές σχέσεις (τύποι ευγένειας, συνομιλίες σχετικά με το επάγγελμα και τον ελεύθερο χρόνο), οι έξοδοι (διεξαγωγή μιας συναλλαγής σε ένα κατάστημα, παροχή και αναζήτηση πληροφοριών για ένα προϊόν) και οι μετακινήσεις (αναζήτηση πληροφοριών σε ένα ταξίδι, χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς, αγορά εισιτηρίων).
Το επίπεδο Β1 πιστοποιεί τις ικανότητες ενός ανεξάρτητου χρήστη.
Στο επίπεδο αυτό αποκτώνται οι γνώσεις για την διατύπωση μιας προσωπικής άποψης στο πλαίσιο μιας φιλικής συζήτησης ή υποστήριξης μιας προσωπικής θέσης. Αναπτύσσεται η ικανότητα του μαθητή να ανταπεξέλθει με επιδεξιότητα στα προβλήματα της καθημερινότητας, όπως για παράδειγμα: να ανταπεξέλθει σε μία απρόβλεπτη κατάσταση στα μέσα μεταφοράς, στην οργάνωση ενός ταξιδιού, να παρέμβει χωρίς προπαρασκευή σε συζητήσεις σχετικές με οικεία θέματα, να υποβάλει παράπονα, να αναλάβει πρωτοβουλίες σε μία συνέντευξη ή μία σύσκεψη, να ζητήσει από κάποιον διευκρινίσεις.
Το επίπεδο Β2 πιστοποιεί τις δεξιότητες ενός πλήρως ανεξάρτητου χρήστη της γλώσσας.
Ο μαθητής ανακαλύπτει ότι έχει φτάσει σε ένα ανώτερο επίπεδο κι έχει αποκτήσει μία νέα οπτική. Το επίπεδο αυτό επικεντρώνεται στην αποτελεσματικότητα της επιχειρηματολογίας: υπεράσπιση μίας άποψης, ανάπτυξη μίας θέσης σε ένα ζήτημα με παράθεση τόσο των πλεονεκτημάτων όσο και των μειονεκτημάτων της, λογική επιχειρηματολογία, διαπραγμάτευση και παραχώρηση, ευχέρεια σε κοινωνικές συζητήσεις και περιλαμβάνει ό,τι μπορεί να ειπωθεί σε μία καθομιλουμένη γλώσσα.
To επίπεδο C1 πιστοποιεί την ικανότητα του χρήστη της γλώσσας να χρησιμοποιεί περίπλοκες δομές και λεξιλόγιο που αφορά κυρίως επίσημη και/ή ακαδημαική χρήση της γλώσσας.
Περιλαμβάνει συζήτηση ενός ζητήματος, παράθεση επιχειρημάτων, διατριβή σε ένα θέμα, ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε χώρους εργασίας ή πανεπιστήμια όπου απαιτείται κάτι παραπάνω από την απλή καθομιλουμένη γλώσσα.
To επίπεδο C2 πιστοποιεί την ικανότητα του χρήστη της γλώσσας να χρησιμοποιεί περίπλοκες δομές και λεξιλόγιο που αφορά κυρίως επίσημη και/ή ακαδημαική χρήση της γλώσσας.
Περιλαμβάνει συζήτηση ενός ζητήματος, παράθεση επιχειρημάτων, διατριβή σε ένα θέμα, ικανότητα γραπτής και προφορικής επικοινωνίας σε χώρους εργασίας ή πανεπιστήμια όπου απαιτείται κάτι παραπάνω από την απλή καθομιλουμένη γλώσσα.